Przejdź do sekcji:
Informacja o realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd
Gmina Stanisławów podpisała umowę o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0345/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 na projekt grantowy pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC) Działanie 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”.
Operacyjne zarządzanie projektem powierzono Centrum Projektów Polska Cyfrowa (CPPC) – państwowej jednostce budżetowej podległej ministrowi właściwemu do spraw informatyzacji
– oraz Państwowemu Instytutowi Badawczemu NASK (NASK-PIB).
Celem projektu jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy Stanisławów poprzez wzmacnianie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemach informacyjnych oraz utrzymanie ciągłości działania systemów teleinformatycznych.
Wartość projektu: 573 717,00 zł,
w tym:
dofinansowanie projektu z UE : 476 186,00 zł
dofinansowanie z budżetu państwa: 97 531,00 zł
www.mapadotacji.gov.pl